Süper Lig'de harcama limitleri belli oldu! İşte en fazla limite sahip olan takımlar
Süper Lig'de harcama limitleri belli oldu! İşte en fazla limite sahip olan takımlar
Trendyol Süper Lig'de 2026-2027 sezonu öncesi transfer döneminin açılmasıyla takımların harcama limitleri de belli oldu. Konuyla ilgili Türkiye Futbol Federasyonundan (TFF) açıklama geldi. Süper Lig'de son 4 sezonun şampiyonu Galatasaray en fazla harcama limitine sahip takım oldu. İşte Süper Lig takımlarının harcama limitleri...
Haber Giriş Tarihi: 22.06.2026 17:33
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2026 20:43
Kaynak:
Haber Merkezi
Trendyol Süper Lig'de 2026-2027 sezonuna doğru geri sayım sürüyor. Süper Lig'de yeni sezonun heyecanı 14, 15, 16 ve 17 Ağustos tarihlerinde oynanacak ilk hafta maçlarıyla başlayacak.
Süper Lig'de yeni sezon öncesi yaz transfer dönemi de resmen başladı. Transfer döneminin açılmasıyla birlikte takımların harcama limitleri de belli oldu. Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, Süper Lig ekiplerinin 2026-2027 sezonu harcama limitlerini belirledi.
EN FAZLA HARCAMA LİMİTİ GALATASARAY'DA
TFF'den yapılan açıklamaya göre, ligde son 4 sezonun şampiyonu Galatasaray en fazla harcama limitine sahip takım oldu.
Harcama limitleri sıralamasında Fenerbahçe ikinci, Trabzonspor üçüncü, Beşiktaş ise dördüncü sırada yer aldı.
TFF'den yapılan duyuruda şu ifadelere yer verildi:
TFF Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 Sezonu Süper Lig Takım Harcama Limitlerini belirledi.
30 Aralık 2022 tarihinde yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı'nın 121. maddesi kapsamında, Ek XIII'de yer alan usullerle belirlenen Süper Lig Takım Harcama Limitleri şu şekilde hesaplandı:
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Süper Lig'de harcama limitleri belli oldu! İşte en fazla limite sahip olan takımlar
Trendyol Süper Lig'de 2026-2027 sezonu öncesi transfer döneminin açılmasıyla takımların harcama limitleri de belli oldu. Konuyla ilgili Türkiye Futbol Federasyonundan (TFF) açıklama geldi. Süper Lig'de son 4 sezonun şampiyonu Galatasaray en fazla harcama limitine sahip takım oldu. İşte Süper Lig takımlarının harcama limitleri...
Trendyol Süper Lig'de 2026-2027 sezonuna doğru geri sayım sürüyor. Süper Lig'de yeni sezonun heyecanı 14, 15, 16 ve 17 Ağustos tarihlerinde oynanacak ilk hafta maçlarıyla başlayacak.
Süper Lig'de yeni sezon öncesi yaz transfer dönemi de resmen başladı. Transfer döneminin açılmasıyla birlikte takımların harcama limitleri de belli oldu. Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, Süper Lig ekiplerinin 2026-2027 sezonu harcama limitlerini belirledi.
EN FAZLA HARCAMA LİMİTİ GALATASARAY'DA
TFF'den yapılan açıklamaya göre, ligde son 4 sezonun şampiyonu Galatasaray en fazla harcama limitine sahip takım oldu.
Harcama limitleri sıralamasında Fenerbahçe ikinci, Trabzonspor üçüncü, Beşiktaş ise dördüncü sırada yer aldı.
TFF'den yapılan duyuruda şu ifadelere yer verildi:
TFF Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 Sezonu Süper Lig Takım Harcama Limitlerini belirledi.
30 Aralık 2022 tarihinde yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı'nın 121. maddesi kapsamında, Ek XIII'de yer alan usullerle belirlenen Süper Lig Takım Harcama Limitleri şu şekilde hesaplandı:
Kaynak: Haber Merkezi
En Çok Okunan Haberler