SON DAKİKA
Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Semt pazarlarında nakit devri bitiyor: Artık kredi kullanılabilecek, pos cihazı zorunlu hale geliyor

Semt pazarlarında yeni kararla birlikte artık nakit paranın yanı sıra kredi kartı da kullanılabilecek. 15 Ağustos'tan itibaren tüm pazarcılara POS kullanımı zorunluluğu geldi.

Haber Giriş Tarihi: 07.08.2025 16:35
Haber Güncellenme Tarihi: 07.08.2025 16:36
Kaynak: Haber Merkezi
Semt pazarlarında nakit devri bitiyor: Artık kredi kullanılabilecek, pos cihazı zorunlu hale geliyor

Türkiye genelinde pazarcıları ve tüketicileri ilgilendiren yeni bir uygulama hayata geçiyor. 15 Ağustos'tan itibaren Türkiye genelindeki tüm pazarlarda POS cihazı kullanımı zorunlu olacak. Uygulamayla birlikte tüketiciler pazar alışverişini nakit para dışında kredi veya banka kartıyla yapabilecek.

15 Ağustos'ta başlayacak
A Haber'in haberine göre, uygulama 15 Ağustos'ta başlıyor. Tüm pazarcı esnafı, bu tarihten itibaren POS cihazı kullanmakla yükümlü olacak. Komisyon oranlarının yüksekliği konusunda gelen talepler üzerine bankalarla görüşmeler yapıldı ve indirim sağlandı.

Yetkililer, bu uygulamanın hem vatandaşlar hem de esnaf için kolaylık getireceğini belirtiyor. Yeni sistem, pazar alışverişlerini daha hızlı ve güvenli hale getirirken, esnafın nakit taşıma riskini de azaltabilir.

Kaynak: Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.