Osmaniye'de sınava saniyelerle geç kalan aday içeri alınmadı
Osmaniye'de sınava saniyelerle geç kalan aday içeri alınmadı
Osmaniye'de YKS'nin ikinci oturumu olan AYT'ye saniyelerle geç kalan bir kız öğrenci, velilerin 'Al, al' tezahüratlarına rağmen sınava alınmadı. Kapıların kapanmasıyla gözyaşları döken öğrenci, sınav merkezinin dışına çıkarıldı.
Haber Giriş Tarihi: 21.06.2026 17:27
Haber Güncellenme Tarihi: 21.06.2026 17:27
Kaynak:
DHA
Osmaniye’de Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın (YKS) ikinci oturumu olan Alan Yeterlilik Testi'ne (AYT) saniyelerle geç kalan kız öğrenci, sınava alınmadı. Velilerin 'Al, al' tezahüratları da sonucu değiştirmedi.
Kentte YKS’nin ikinci oturumu olan AYT, saat 10.15’te başladı. Kent genelinde 42 binada bulunan 785 salonda, 13 bin 413 aday üniversite hayali için ter döktü. Sabahın erken saatlerinden itibaren sınav merkezleri önünde yoğunluk yaşanırken, veliler de okul çevrelerinde çocuklarını bekledi. Fakıuşağı Mahallesi'ndeki Osmaniye Anadolu Lisesi’nde kapıların kapanmasına saniyeler kala okula ulaşan bir kız öğrenci, koşmaya başladı.
GÖZYAŞI DÖKTÜ
Adayın koştuğunu gören veliler de görevlilere, 'Al, al' diye tezahürat yaptı. Ancak sürenin dolması ile kapılar kapatıldı ve öğrenci içeri alınmadı. Sınava giremeyen öğrenci gözyaşı dökerken, daha sonra okul bahçesinin dışına çıkarıldı. AYT'nin başlaması ile veliler okul bahçeleri ve çevresindeki bekleyişlerini sürdürürken, sınav maratonu kent genelinde sorunsuz devam etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Osmaniye'de sınava saniyelerle geç kalan aday içeri alınmadı
Osmaniye'de YKS'nin ikinci oturumu olan AYT'ye saniyelerle geç kalan bir kız öğrenci, velilerin 'Al, al' tezahüratlarına rağmen sınava alınmadı. Kapıların kapanmasıyla gözyaşları döken öğrenci, sınav merkezinin dışına çıkarıldı.
Osmaniye’de Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın (YKS) ikinci oturumu olan Alan Yeterlilik Testi'ne (AYT) saniyelerle geç kalan kız öğrenci, sınava alınmadı. Velilerin 'Al, al' tezahüratları da sonucu değiştirmedi.
Kentte YKS’nin ikinci oturumu olan AYT, saat 10.15’te başladı. Kent genelinde 42 binada bulunan 785 salonda, 13 bin 413 aday üniversite hayali için ter döktü. Sabahın erken saatlerinden itibaren sınav merkezleri önünde yoğunluk yaşanırken, veliler de okul çevrelerinde çocuklarını bekledi. Fakıuşağı Mahallesi'ndeki Osmaniye Anadolu Lisesi’nde kapıların kapanmasına saniyeler kala okula ulaşan bir kız öğrenci, koşmaya başladı.
GÖZYAŞI DÖKTÜ
Adayın koştuğunu gören veliler de görevlilere, 'Al, al' diye tezahürat yaptı. Ancak sürenin dolması ile kapılar kapatıldı ve öğrenci içeri alınmadı. Sınava giremeyen öğrenci gözyaşı dökerken, daha sonra okul bahçesinin dışına çıkarıldı. AYT'nin başlaması ile veliler okul bahçeleri ve çevresindeki bekleyişlerini sürdürürken, sınav maratonu kent genelinde sorunsuz devam etti.
Kaynak: DHA
En Çok Okunan Haberler