SON DAKİKA
Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Bodrum’da deniz temizliğinin ardından dalgıçlar su altında zeybek oynadı

Bodrum Belediyesi ve Eko Miras ekibi, Bitez Sahili'nde yaptıkları temizlikte denizden 2,5 ton atık çıkardı. Çalışmaların ardından dalgıçlar, su altında Çökertme türküsü eşliğinde zeybek oynayarak renkli görüntülere imza attı.

Haber Giriş Tarihi: 24.05.2026 15:16
Haber Güncellenme Tarihi: 24.05.2026 15:17
Kaynak: DHA
Bodrum’da deniz temizliğinin ardından dalgıçlar su altında zeybek oynadı

Muğla’nın Bodrum ilçesinde, 'Denize en çok mavi yakışır' sloganıyla yapılan deniz dibi ve kıyı temizliğinin ardından dalgıçlar su altında ‘Çökertme’ türküsü eşliğinde zeybek oynadı. O anlar, su altı kamerasıyla görüntülendi.

Bodrum Belediyesi ile Eko Miras ekibi dalgıçları tarafından dün Bitez Sahili’nde deniz dibi temizliği yapıldı. Ekiplerin yoğun uğraşları sonucu denizden ve sahilden; araç lastiği, valiz, plastik ve cam şişeler başta olmak üzere toplam 2,5 ton katı atık çıkarıldı. Temizlik çalışmalarının ardından denizin metrelerce altında renkli görüntüler yaşandı. Dalgıçlar su altında Ege'nin simge ezgilerinden Çökertme türküsü eşliğinde zeybek oynadı. Çökertme oynayan dalgıçların keyifli anları, su altı kamerasıyla görüntülendi.

Kaynak: DHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.