Süper Lig’e yükselen Amedspor’un bayrağı, Karayolları Genel Müdürlüğü’nün izniyle Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı. Bayrağın güvenliği için gece boyunca polis ekipleri köprüde nöbet tuttu.
Haber Giriş Tarihi: 23.06.2026 11:45
Haber Güncellenme Tarihi: 23.06.2026 11:46
Kaynak:
Haber Merkezi
TFF 1. Lig'i ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig'e yükselen Amedspor'un bayrağı, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı.
Kulübün talebi üzerine gerçekleştirilen bayrak asma işlemi, Karayolları Genel Müdürlüğü’nden alınan resmi izin doğrultusunda yapıldı.
KÖPRÜYE AMEDSPOR BAYRAĞI ASILDI
Bayrağın asılmasının ardından bölgede polis ekipleri görevlendirildi.
Emniyet güçleri, Amedspor bayrağının olası bir müdahaleyle indirilmesini engellemek için köprü çevresinde gece boyunca nöbet tuttu.
POLİS NÖBET TUTTU
Öte yandan Süper Lig'e yükselen veya kendi liginde şampiyon olan takımlar, Karayolları Genel Müdürlüğü ve İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nden onay aldıktan sonra bayraklarını her üç köprüde de dalgalandırabiliyor.
Alt liglerde şampiyonluk yaşayıp bir üst lige terfi eden Anadolu takımları da bu gelenek kapsamında köprülere bayraklarını asıyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Amedspor bayrağına polis koruması
Süper Lig’e yükselen Amedspor’un bayrağı, Karayolları Genel Müdürlüğü’nün izniyle Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı. Bayrağın güvenliği için gece boyunca polis ekipleri köprüde nöbet tuttu.
TFF 1. Lig'i ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig'e yükselen Amedspor'un bayrağı, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı.
Kulübün talebi üzerine gerçekleştirilen bayrak asma işlemi, Karayolları Genel Müdürlüğü’nden alınan resmi izin doğrultusunda yapıldı.
KÖPRÜYE AMEDSPOR BAYRAĞI ASILDI
Bayrağın asılmasının ardından bölgede polis ekipleri görevlendirildi.
Emniyet güçleri, Amedspor bayrağının olası bir müdahaleyle indirilmesini engellemek için köprü çevresinde gece boyunca nöbet tuttu.
POLİS NÖBET TUTTU
Öte yandan Süper Lig'e yükselen veya kendi liginde şampiyon olan takımlar, Karayolları Genel Müdürlüğü ve İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nden onay aldıktan sonra bayraklarını her üç köprüde de dalgalandırabiliyor.
Alt liglerde şampiyonluk yaşayıp bir üst lige terfi eden Anadolu takımları da bu gelenek kapsamında köprülere bayraklarını asıyor.
Kaynak: Haber Merkezi
En Çok Okunan Haberler