SON DAKİKA
Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

ABD’de her hafta 300’den fazla kişi Covid-19 nedeniyle hayatını kaybediyor

ABD’de her hafta 300’den fazla kişi Covid-19 nedeniyle hayatını kaybediyor

Haber Giriş Tarihi: 26.05.2025 13:00
Haber Güncellenme Tarihi: 26.05.2025 13:00
Kaynak: DHA
ABD’de her hafta 300’den fazla kişi Covid-19 nedeniyle hayatını kaybediyor

ABD, (DHA) - HASTALIK Kontrol ve Önleme Merkezleri’nin verilerine göre, pandeminin başlamasından 5 yıl sonra .ABD Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezleri (CDC) verilerine göre, geçen nisan ayında haftalık ortalama 300’den fazla kişinin Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi. Aşı bilimci Dr. Gregory Poland, aşılama oranlarının yetersiz olmasının haftalık ölüm sayılarının artmasına neden olduğunu söyledi. Poland, bazı bireylerin genetik olarak aşılara yeterli bağışıklık tepkisi geliştiremediğini kaydetti.Uzmanlar, Covid-19’un artık pandemi öncesi kadar ölümcül olmadığını ancak yaşlılar, bağışıklığı baskılanmış kişiler ve kronik hastalığı olanlar için hala ciddi bir tehdit oluşturduğunu vurguladı. Uzmanlar, virüsün özellikle yüksek risk grupları için tehdit oluşturmaya devam ettiğini de hatırlattı.Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezleri, Covid-19’un etkisini azaltmak için aşılamanın ve tedaviye erişimin kritik olduğunu bildirdi. Yetkililer, özellikle yüksek risk gruplarının korunması için daha fazla farkındalık çağrısında bulundu.

Kaynak: DHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.