
İl Özel İdare ekipleri, iş makineleriyle köy yollarını ulaşıma açarken, hava sıcaklığının eksi 8 dereceye kadar düşmesiyle ev çatılarında 2-3 metre uzunluğunda buz sarkıtlarının oluştuğu bildirildi. Yoğun kar yağışı nedeniyle bazı otomobiller yol kenarlarında kar altında kaldı; araç sahipleri, iş makinelerinin zarar vermemesi amacıyla araçlarını renkli bezlerle işaretledi. Köydeki çocuklar ise kışın tadını çıkararak kızak kaydı.
Köy sakini Mehmet Dağcı, "3-4 gün süren yoğun kar yağışının ardından yolların açılmaya başlaması sevindirici, ancak araçlarımız halen kar altında kaldı" dedi. Köy imamı İnanç Kaya da, karla mücadele ekiplerinin, araçların zarar görmemesi için çubuklara renkli bez takarak önlem aldığını belirtti.