Pezeşkiyan: Katar’a giden müzakere heyeti İran’a döndü

İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan; Meclis Başkanı Galibaf, Dışişleri Bakanı Arakçi ve Merkez Bankası Başkanı Hemmati'den oluşan, ABD ve İsrail ile savaşı sona erdirmek için Katar'a giden müzakere heyetinin İran'a döndüğünü açıkladı.

Haber Giriş Tarihi: 26.05.2026 20:23
Haber Güncellenme Tarihi: 26.05.2026 20:23

İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan, Katar’a giden müzakere heyetinin İran’a döndüğünü bildirdi.

İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ABD ve İsrail ile savaşı sona erdirmek üzere yürütülen diplomatik çabalar kapsamında dün Katar’a giden müzakere heyetinin İran’a döndüğünü belirtti.

Katar’a giden heyette İran Meclis Başkanı Muhammed Bakır Galibaf, İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi ve İran Merkez Bankası Başkanı Abdolnaser Hemmati bulunuyordu.